زمانی بود که شما ویدئو وال نسل قدیم را فقط در مراکز خاصی مثل سالنهای پخش بازی، بانکها و … میدیدید،اما امروزه ویدئو والهای نسل جدید را در تمام سطح شهر میبینید. این یک خبر خوب برای کسب و کارهایی است که دوست دارند برای مشاغل خود تبلیغات موثر و جذابی داشته باشند تا بتوانند موثرتر با مخاطب خود ارتباط بگیرند.
برتریهای ویدئو وال نسل جدید
همیشه کسب و کارهایی وجود دارند که خواهان استفاده از یک ویدئو وال بزرگ و زیبا برای نمایش پیامها و تبلیغات به مشتریان میباشند، اما به دلیل مشکلاتی که در نسلهای قدیمی ویدئو وال وجود داشتند از جمله هزینه بالا و دشواری نصب و راهاندازی، کسب و کارها معمولا سراغ انتخابهای راحتتری میرفتند.
نازک شدن حاشیه ویدئو وال و حذف بزل از آنها یک تغییر بسیار موثر بوده است. بنابراین در مقایسه با ویدئو والهای قدیمی فضای کمتری را اشغال میکنند و عملا نیاز به فضای اضافی ندارند. علاوه بر این نسل جدید ویدئو والها نیاز به خنککننده ندارند.
هر چه نصب و تعمیر آسانتر باشد، زمان و انرژی کمتری برای نگهداری نیاز دارد، به این معنی که هزینههای خدمات و مالکیت کمتر است. ویدئو والهای نسل قبلی از صفحات یا مکعبهای ضخیم و سنگین ساخته میشدند.
وجود این مرزها (بزلها) در تصویر برای برخی از کاربران تجربه ناخوشایندی را به همراه داشت که این مشکل در ویدئو والهای نسل جدید برطرف شده و ویدئو والهای بدون بزل وارد بازار شدهاند (Bezel Less) که به شما لذت تماشای تصویر یکپارچه و بدون مرز را میدهد.
از دیگر برتریهای ویدئو وال نسل جدید عمر 2 برابری آنها است. این ویدئو والهای نسل جدید میتوانند 7 روز هفته به صورت 24 ساعت روشن باشند و دچار افت کیفیت تصویر نشوند. همچنین قابلیت تنظیم رنگ و نور متناسب با فضا شما را دارد.
نظرات کاربران